3 کتاب تالیفی دانشگاه علوم پزشکی فسا در جمع کتب منتخب علوم پزشکی کشور در سال 98

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: کمیسیون ارزشیابی متون و منابع منتخب علوم پزشکی، کتب منتخب سال 98 را اعلام کرد که 3 کتاب تالیفی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی فسا پس از داوری، در لیست ۱۰ درصد کتب منتخب دانشگاههای علوم پزشکی کشور قرار گرفتند....

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: کمیسیون ارزشیابی متون و منابع منتخب علوم پزشکی، کتب منتخب سال 98 را اعلام کرد که 3 کتاب تالیفی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی فسا پس از داوری، در لیست ۱۰ درصد کتب منتخب دانشگاههای علوم پزشکی کشور قرار گرفتند.
به گزارش وب دا فسا؛ دکتر مجتبی فرجام با بیان اینکه 20 عنوان کتاب از اساتید این دانشگاه به کمیسیون ارزشیابی متون و منابع منتخب علوم پزشکی ارسال شده بود، افزود: کتاب بهداشت سالمندان و آموزش سلامت تالیف دکتر علی خانی جیحونی و ابراهیم نظری فر، کتاب تغذیه در اختلالات خوردن تالیف دکتر رضا همایونفر، علیرضا قائمی و الهام احرام پوش و کتاب پرستاری بیماریهای قلب و عروق تالیف دکتر مصطفی بیژنی، مهدی امیرخانی و سعیده جعفر زاده، 3 کتاب تالیفی منتخب می باشند .

وی از زحمات دکتر مصطفی بیژنی بخاطر مدیریت خوب در عرصه انتشارات و رشد چشمگیر کتب تالیفی دانشگاه قدردانی کرد.
طبق اعلام وزارت بهداشت، در سال 1398 تعداد 2751 کتاب در سامانه دبیرخانه کمیسیون ارزشیابی متون و منابع منتخب علوم پزشکی ثبت گردید که تعداد 2460 کتاب در حوزه دانشگاهی بوده است که در نهایت پس از داوری و ارزیابی کتب بر اساس شاخص های مصوب در کمیسیون، تعداد 239 کتاب به عنوان کتاب منتخب در سال 1398 تعیین گردید.

نویسنده
پریسا مطبوعی

پریسا مطبوعی

مهندس برق الکترونیک ،کارمند بیمارستان دکتر علی شریعتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی فسا

مطالب پیشنهادی
هشت ترند فناوری در زمینه مراقبت‌های بهداشتی در سال 2020

هشت ترند فناوری در زمینه مراقبت‌های بهداشتی در سال 2020

با این که در طول تاریخ مراقبت‌های بهداشتی در بکارگیری فناوری‌های جدید عملکرد آهسته‌ای داشته است، اما این صنعت طی سالیان آینده شاهد تغییرات چشمگیری خواهد بود.در این مطلب خلاصه‌ای از مهم‌ترین ترندهایی که در سراسر جهان در صنعت مراقبت‌های بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است معرفی شده است.

حد نصاب ۲۵ درصد نمره زبان انگلیسی در کنکور ارشد علوم پزشکی ۹۹ حذف شد

حد نصاب ۲۵ درصد نمره زبان انگلیسی در کنکور ارشد علوم پزشکی ۹۹ حذف شد

با توجه به پیگیری مکرر داوطلبان در خصوص کسب ۲۵ درصد نمره زبان، لازم به ذکر است بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش وزارت بهداشت مصوبه (لزوم کسب ۲۵ درصد نمره درس زبان از آزمون پذیرش کارشناسی ارشد سال ۹۹) حذف شده است.....