برگزاری جلسه کمیته های علمی و اجرایی چهارمین همایش فناوری و ارتقاء سلامت

سه شنبه 18 خرداد ماه با حضور دبیران همایش، مسئول کمیته دانشجویی، دکتر یزدی پور و کارشناس نرم افزار جلسه کمیته های علمی و اجرایی چهارمین همایش فناوری و ارتقاء سلامت به منظور ، آماده سازی محتوای کانال، سایت و دیگر راه های ارتباطی برگزارگردید.

جلسه کمیته های علمی و اجرایی چهارمین همایش فناوری و ارتقاء سلامت در مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در روز سه شنبه 18 خرداد ماه 1400 با حضور دکتر فاطمه مقبلی-دبیر اجرایی همایش، دکتر محمد رضا مظاهری-دبیر علمی همایش، امیراحسان حیدری- مسئول کمیته دانشجویی، نرگس محمد زاده-کارشناس نرم افزار علوم پزشکی وارستگان و دکتر یزدی پور برگزار گردید.
در این جلسه مسئولان اجرایی و علمی درباره ی موضوعات مختلفی درباره برگزاری همایش به بهترین نحو صحبت کردند و یکی از مواردی که درباره آن صحبت شد، آماده سازی محتوای کانال، سایت و آماده سازی تیزر های همایش بود که متقاضیان شرکت در این همایش به راحتی بتوانند از آخرین اطلاعات و اخبار مطلع شوند و مشکلی در نحوه شرکت و یا ارسال مقالات خود نداشته باشند. علاوه بر آن در مورد نحوه بررسی مقالات ارسالی و پیگیری اسپانسر ها و حامیان همایش نیز گفتگو شد.
یکی دیگر از مواردی که در این جلسه مطرح شد، دادن فراخوان جهت طراحی لوگو چهارمین همایش فناوری و ارتقاء سلامت با محوریت سلامت هوشمند بود که پس از اطلاع رسانی فراخوان، به فردی که طرح لوگو ی آن مورد پذیرش و استقبال قرار گیرد، جایزه ای نیز به عنوان بهترین طرح داده می شود.

نویسنده
مطالب پیشنهادی